ELECTROPOP

Elektropop
Dags att vi gör, elektropop
Brorsan vi kör!
Elektropop, spela nån roll
Elektropop, hela stockholm!
Jag tar en gura, tar en bira.
Och sen jag spelar med en vän.
Men när dom hör oss, hör oss lira,
Då himlar dom med ögonen.
Va fann dom brorsan dom vad som händer?
O ingen diggar rock n' roll
Jag vet.. jag vet...
Vi måste ändra våra praoch!
Elektropop
Dags att vi gör, elektropop
Brorsan vi kör!
Elektropop, spela nån roll
Elektropop, hela stockholm
Elektropop!
''elektropop''
Jag tar en gura, tar en bira.
Och sen jag spelar med en vän.
Men när dom hör oss, hör oss lira,
Då himlar dom med ögonen.
Fyfan vad folk har blivit kräsna..
Men jag har allt under kontroll.
Jag vet.. Jag vet..
Vi måste ändra våra praoch!
Elektropop
Dags att vi gör, elektropop
Brorsan vi kör!
Elektropop, spela nån roll
Elektropop, hela stockholm
Elektropop!
''elektropop''
''elektropop''
Elektropop
Dags att vi gör, elektropop
Brorsan vi kör!
Elektropop, spela nån roll
Elektropop, hela stockholm
Elektropop!
Dags att vi gör, elektropop
Brorsan vi kör!
Elektropop, spela nån roll
Elektropop, hela stockholm
Elektropop!

Kommentarer
Postat av: gRANtURISMOfORUM

Elektropop

Dags att vi gör, elektropop

Brorsan vi kör!

Elektropop, spela nån roll

Elektropop, hela stockholm!

Jag tar en gura, tar en bira.

Och sen jag spelar med en vän.

Men när dom hör oss, hör oss lira,

Då himlar dom med ögonen.

Va fann dom brorsan dom vad som händer?

O ingen diggar rock n' roll

Jag vet.. jag vet...

Vi måste ändra våra praoch!

Elektropop

Dags att vi gör, elektropop

Brorsan vi kör!

Elektropop, spela nån roll

Elektropop, hela stockholm

Elektropop!

''elektropop''

Jag tar en gura, tar en bira.

Och sen jag spelar med en vän.

Men när dom hör oss, hör oss lira,

Då himlar dom med ögonen.

Fyfan vad folk har blivit kräsna..

Men jag har allt under kontroll.

Jag vet.. Jag vet..

Vi måste ändra våra praoch!

Elektropop

Dags att vi gör, elektropop

Brorsan vi kör!

Elektropop, spela nån roll

Elektropop, hela stockholm

Elektropop!

''elektropop''

''elektropop''

Elektropop

Dags att vi gör, elektropop

Brorsan vi kör!

Elektropop, spela nån roll

Elektropop, hela stockholm

Elektropop!

Dags att vi gör, elektropop

Brorsan vi kör!

Elektropop, spela nån roll

Elektropop, hela stockholm

Elektropop!



oleg om det finns på spotify säg vad man ska söka på



btw du e efterbliven

2011-09-06 @ 19:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0