Ovanligt inlägg.se

Brukar ju inte skriva om min dag men nu ska jag tamefan göra de!
Imorse väckte mamma mig 20 i 7 jag låg kvar i sängen till 7 över.. MORGONTRÖTT? ja!
Sen packade jag iordning min väska och gick ner och åt frukost.
Efter ett tag skjutsade pontus mig till skolan. När jag kom dit var jag med några tills bussen kom. Då åkte vi till IP och hade idrottsdag. Haha duktiga jag var med på allt (a)! Emma s tycker att jag är läskig och ja vi hade de väldigt kul! När klockan var typ 13.50 gick vi till station och jag och my tog en annan buss som går hem till oss.
Nu har jag vart hemma ett tag och ska snart iväg på Utvecklingssamtal... (läskigt)
Om någon undrade tog det 30 min att göra de här inlägget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0