Lördagen

På lördagen skulle vi bli väckta 07.15 men blev väckta typ halv 7 av alla killar som höll på och gnissla me sängarna skrika och lysa me sina ficklampor på oss -.-! SÅ alla tjejer fick damp och började skrika.. SJälvklart så fortsatte dom menmen... Vi packade och städade lite i rummet sen gick vi och åt frukost. Filippa hade me sig nutella så vi åt de på vara baguetter! Efter det försökte vi komma in i banorna men det var bara en som typ var trasig som funkade x)! Men efter typ 5 minuter så var vi tvungna att dra ner till bilarna! Vi åkte till Boda Camp och satt och chillade där ett tag.. Efter det skulle vi gå på spökvinden.. Jag kunde gå ett rum och några meter innan jag började gråta och fick panik... SÅ jag fick gå ner x) Alla sa typ ''shit jag har aldrig sett dig gråta'' xd! När alla hade gått där uppe tror jag att vi åt lunch! Det blev hamburgare! NICE! Sen efter det åkte vi bananbåt. FYFAN VA DE VA KUL ASSÅ! Jag ramlade av tre gånger.. När vi kom in igen så badade jag.. Vi hade ju självklart våtdräkter på oss ;)! Sen fikade vi med typ muffins och festis. Efter det åkte vi hem :( Menmen man kan ju liksom inte bo där ;)?! Jag fick skjuts till pappa då. Och ja de va typ allt! Ska sno massa bilder sen när dom finns uppe så kan jag lägga ut dom ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0