Fredagen

På fredagen gick jag upp halv6 för att packa klart äta och sådär. När klockan var halv 7 kom Jonna och hennes mamma och hämtade mig. Vi åkte till skolan och träffade alla. När klockan var kanske 10 i 7 så åkte vi därifrån. Jag och jonna sov typ i 1½ timme och resan tog typ 2 timmar.. När vi kom fram till Boda Borg hoppade vi salto trampolin, en sån där som man har en sele på sig och så hoppar man SKIIIIIIIT högt ni vet? Aja de va askul!  När alla hade hoppat gick vi upp på rummen och lämnade packningen, sen började vi med banorna. I mitt lag var det jag, Ludde, Alex J och Elin! Innan lunch fick vi inte en enda stämpel men efter fick vi 7 stycken!  Till lunch fick vi tacobuffé med glass till efterrätt! Sen körde vi banorna ett tag till. Sen blev det typ gårdskampen? Och då skulle jag klättra på backar. DET VAR SKITKUL! Efter det så var det prisutdelning och då fick alla en godispåse, fribiljett till boda borg och ett svettband. Fast jag fick en chipspåse för jag har godisförbud x)! Sen körde vi banorna igen men inte me samma lag. Vi bytte typ 37492 gånger men jag fick typ 4 till! Till middag fick vi kyckling klubbor med pommes ;)! På kvällen satt vi i en bana heeeeela kvällen! Den hette typ buskul och i sista rummet var det massa gungor så vi satt där o pratade/skrek/sjöng! Det var askul! MEn efter ett tag drog vi till rummet och satt och försökte få ut alla föräldrar ur rummet! Vi lyckades ofc! När dom hade gott körde vi sanning eller konka ;)! Det var skitkul! DEt var några som var borta och kollade på film också. MEn typ halv 11 så skulle vi sova.. Tror inte det var många som somnade innan 11/11.30 HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0