Svar på frågestunden

Från Felicia Thörnberg:
1. Hur mycket älskar du martin mellan 0 & 100 ? MOOahahahha ond ja e ... deru!
2. Hur mycket älskar du mig mellan 0 & 100 ? haha x) 100 såklart ;)!
3. Favortiblogg/favoritbloggar? Din, kissies o några fler ;)
4. Facebook/mig ?! Haha dig ;)!
Från Elin:
1. Hur mycket älskar du mig mellan 0 & 100 ? xD 100 ;)!
2. vilka är dina bästa vänner ?  Felicia, Emilia, Filippa
3. e de kul att blogga eller ?  Haha ddet är ju inte tråkigt iaf ;)

Från Stina Ahlgren:

Vad tycker du om mig emmapemma ?  <3 Att du är en dum unge som flyttade :(<3

 

Från Hedvig:

Barndomskompisar? Haha ingen som du vet vem det är ;)!

Gillar du din blogg? Haha arå
Favorit mat?
Kött fifan !
Din längsta resa du vartit på? Var i norge i typ 2½ vecka ;)
<333

Från Jennifer:
Kan du expandera mitt bageri!!  Redan gjort

Från Emelie:
1. älskar du martin ??  Haha ja :p?
2. gillar du mig ??  Ja din bajskorv x)
3. vilken blogg gillar du mest ??  Felicias och kissies och måånga fler xd
4. gillar du att blogga ??  Skulle lika gärna inte kunna göra det ;)

Från Ebba:
godis/chips ? Chips
Fanta/cola ? Cola
Facebook/msn ? Facebook
Bästa bloggen ? Felicias, Kissies och många fler
Favvofärg ? Roosa
Vem är din allra bästa bästis ? Felicia
Jaja det var lite frågor ! <33 Adu det var det

Från Lovisa Eldeblad:

favorit mat?? Kött fifan
den bästa bloggen du vet?? FInns längre upp
bästis?? Felicia
vad tycker du om mig?? Du är väl snäll ^^
gillar du skolan?? Nej
nästa berga??? ?
den bästa pojkvännen du haft?? Haahahhaha wtf xd?
pösss Love you <333

 

Från Amanda Lundgren:

1:vad heter din kille? Martin
2:vad har du i statestik? I genomsnitt 27
3bäästa vän/väner' Felicia, Emilia, Filippa
4ka du på berga? Tror det
5:hur mycke gillar du mig från 0-100procent 100 ;)
aja de va lite frågor pusssss det var det va?

Från Camilla Lundqvist:
1 betydert jag något för dig?♥ Ja
2 om du fick va tsm med ove sundberg eller sean banan vem skulle du välja? Sean banan LÄTT
3 bästavänner ? ♥ Felicia, EMilia, Filippa
aja visste inte vad jag skulle skriva?♥ k

Från Natta:
gillar du mig? Ja
e vi kompisar? Ja
vi bästisar? Nej
cola elr fanta? Cola
godis elr chips? Chips
vilka e dina bästisar? Finns längre upp
hur mkt betyder ja för dig? Vet inte
pusssssssssssss <33333
Från Nellie:
Vad gör du idag? <3  <3      ...........
Från Filippa:

1. Bästavänner ? Felicia, EMilia du

2. barndomsvän ? Ingen som du vet vem det är

3. besökar rekord haha xd ? Sidvisningar 212 Unika 62

Kom inte på nåt bättre  <3

Från Nora:
1 Bästa strulet? Öhh venne xd
2 Favvo strumpor?  Venne x)

Från Jonna:
Har du ngt mellan namn? Ja, Albertina och Helena ;)
Vad är din favvo mat rätt? Kött fifan
Ditt favvo djur? Ingen aning
Vf du tycker jag är konstig? (!) Du bah e
Vf du börjaade i MIN skola? (!) Ställer en motfråga... Varför går du i min skola ?
Vilken tid föddes du? 00.35 trorja xd
När brukar du vakna på morgorna? 06.50
Brukar du vara inne på redtube? Öhh va e de ?
Vad du ska göra i påsk? Åka till fjällen
Favvo frukt? Kiwi
Favvo dricka? Cola
Är jag jobbig när jag ställer så många frågor?  Nedå

Jag palla inte skriva 200000 fårgor såå... 
Från Fanny Huss:
1. Va var ditt första intryck av mig? Att du var dum i huvudet
2. Läser du min blogg ? a
kram
Gillar du ost ? a
Gillar du senap ? ne
Gillar du potatis ? a
Haha bra frågor ?  m

Från Tilda höij:
1. Gillaru mig ? Ja
2. Bästabloggen? Felicias, Kissies och måånga fler
3. bästavänner? Felicia, Emilia, Filippa
4. bästa bergat? Vet inte.. Typ alla förutom ettt va kul xd
5. betyder jag nånting för dig? Ja

Det va allt, Gullig blogg gumman <3 Tack<3

älskar dig syster! Älskar dig oxå

Från Emlan:
Saknar du vår klass? ;D<33 Ibland

Från Frida:
1. Att döda en random katt och få 100tusen kr eller låta den leva och inte få pengar? Döda katten ;)
2. Bara äta godis resten av ditt liv eller bara potatisbullar? Goodis ;)
3. Vara tillsammans med Martin resten av ditt liv eller aldrig mer vara tillsammans med nån? AHHHH får damp
4. Alltid gå på toa å behöva bajsa eller alltid gå på toa och behöva spy? Bajsa
5. Du och Martin har väl inte haft sex hoppas jag??! NEj
6. Skulle du vilja det? Assådu e ju sjuk i huvudet jag är ju bara 11 ;)?
7. Aldrig mer duscha eller duscha 23 timmar varje dygn? Aldrig duscha, Kan ju alltid bada xd
8. Vara tjej och lesbisk eller bli kille för resten av livet? LEsbisk
9. Vilken är din favvomat? Curry kyckling
10. Gissa vad vi ska äta idag? Kött fifan
11. Gissa vilken sorts läsk vi köpte? Fanta wildberries
12. Köpte jag lösgodis eller choklad idag? lösgodis
13. När ska du svara på alla frågorna då? Om nåra år

Från Elina:
1.Betyder jag något för dig isånnafall: 0-100 ? Ja,  Vet inte
2.Kan vi va nån dag ? Kanske
3.Vem gillar du mest i min klass ? Venne
4.lila eller grön ! LILA LÄTT
Typ det 
Älskar dig mest halvbästis♥





DET VAR DET


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha älskar att du ändrade på fel ställe!!! :D Så du har fortfarande fel å så ska det förbli om vad vi åt den dör lördan! ;)

2011-03-21 @ 23:25:34
URL: http://www.nattstad.se/fridaakarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0