sommarlovstes by felica x)

Sårat någon? a


Förlorat en vän?


Träffat nya människor?
ja det har jag 

Kysst en främling?

Tagit droger?
Nej självklart inte 


Gråtit?
Ja


Skrattat tills du kissat på dig?
Nej men jag har skrattat riktigt mycket 


Tältat?
Nepp

Varit vaken en hel natt? almost ;)


Solat?
jaadå

Badat?
Ja, det är klart

Haft ett förhållande?
Ja 

Gjort dig riktigt illa? nä

Gjort några nya percingar/ tatueringar?
Nej


Läst en bok?
tro de eller ej men de har jag!

Skickat fel sms med flit? nä?


Suttit vid datan en hel natt?


Näckat?


Solat naken?
Nope


Fått utegångsförbud?
Nej


Sagt “jag älskar dig” och menat det?
Ja


Sagt “jag älskar dig” och inte menat det?
ja, tyvärr


Varit i slagsmål?
höhö a


Pussat någon utav samma kön?
Ohyes


Sjungit högt på ett berg?
japp


Kysst någon i regnet?


Kysst någon i skogen ?


Kysst någon du inte borde?
enligt mig själv ja


Tappat rösten?
ne


varit på festival?
Nej


Gått upp i vikt?
näpp


Brännt dig? nä


Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken?


Varit utomlands?
Ja

Gjort ett bra köp?
Många


Tagit upp kontakten med en gammal vän?


Sovit under bar himmel? nä


Vad kommer du sakna mest? Massor

Har du svart ärligt på alla frågor? Självfallet!


Kommentarer
Postat av: Felicia Thörnberg

det va inte jag som gjorde det, kopiera det xd <3

2011-08-13 @ 22:46:58
URL: http://ffeliciat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0