Sak tagen av Felicia

Vad heter du? Felicia
Vart bor du? typ 5 mil utanför sthlm.
Trivs du där? helt okej.
Brukar du läsa horoskop? nej usch, vem pallar?!
Har du körkort? nope, men ska såklart ta när jag blir 18.
Äger du några converseskor? Nej , men ska typ fått ett par
Favoritdjur? hund & katt
Vad spenderar du dina pengar på? mat, kläder, godis, smink, och onödiga grejer.
Festar du? Nej inte direkt! Eller jo alltså, jag går på bergadiscot här där jag bor.
Sprit, cider, vin eller öl? Coca cola , höhö! Men jag dricker ju liksom inte?
Brukar du bli för full? nej
Antal kuddar i sängen? 2 stora och 1 liten.
Kan du baka bullar? jadå
Mc donald's eller burger king? donken lätt
Är du allergisk mot något? pollen
Äger du ett busskort? nope
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Vit?! haha nej men röd.
Vad åt du till frukost? har inte ätit frukost ennu.
Hur ser du ut idag? Nyvaken & trött
Har du haft sex idag? HAHAHA, nej.
Nästa mål i ditt liv? Vet inte riktigt.. tar det mesta som det kommer.
Vad såg du senast på tv? jadu.. minns inte.
Hur svarar du i mobilen? hallååå i mobilen & hej det är Felicia i hem telefonen.
Vem ringde du senast? Emma
Vad sa den du ringde? Att jag var dum som hade löss & inte kom till skolan.
Antal timmar sömn inatt? 8 typ
Sov du ensam? jau
Vad innehåller din favoritnattmacka? smör & ost
Senaste person som:
Sov i din säng: Jag kanske, haha?
Såg dig gråta: Minns inte när jag senast gjorde det.
Fick dig att gråta: Emma.. hon fick mig och skratta så jag grät, haha!
Du delade en drink med: Men åååh ingen
Du gick på bio med: My , Kajsa & Olivia.
Du gick på stan med: Mamma , pappa , syster & våra kompisar.
Skällde på dig: haha, mamoooo
Skickade ett e-mail till dig: blogg.se
Har du någonsin:
Sagt "jag älskar dig" och menat det? ja
Bråkat med ditt husdjur? nej
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? nej, det tror jag inte.
Saker:
Tar du droger? nej?
Dricker du? Men NEEEEEEEEJ
Vem är din bästa vän? Emma
Vad är du med rädd för? Ingentng
Vilka kläder sover du i? trosor & tshirt
Vart vill du gifta dig? I en kyrka kanske?
Vad hatar du verkligen? Falska vänner
Har du varit kär någon gång? haha, mm
Mer saker:
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? aa, men bryr mig inte
Är du kär nu?
Några piercingar/tatoeringar? ne
Låtar som fassnar i ditt huvud ofta? Hejsan alla cp - barn och I just had sex, heehheheheheh
Har du under de senaste 48 timmarna:
Gråtit? nej
Köpt nånting? a
Vart sjuk? ne
Sagt "jag älskar dig"? a
Velat säga till några att du älskar dem? ne
Träffat nån ny person? ne
Saknat nån? japp
Kramat någon? ja
Kysst någon? nej
Senaste:
Låt du hörde? Never say never
Film du såg: arn 2
Drink du köpte? men ingeeeeeeen
Mat du åt? Pasta carbonara
Låt du hörde: S&M
Film du såg: taken
Drink du köpte: vne
Mat du åt:  paj
Gången du åt en 7-Eleven korv: sommaras
Senastex2:
Senaste människa du slog: Emma antagligen
Senaste stora bussresan? förra året till borgafjäll
Senaste långa telefonsamtal: Vene
Senaste dusch: igår
Senaste irritation: En viss person -.-
Vad heter du? Emma
Vart bor du? Åkersberga
Trivs du där? ja
Brukar du läsa horoskop? ne!
Har du körkort? nope,
Äger du några converseskor? a
Favoritdjur? Ingen aning
Vad spenderar du dina pengar på? Klääder
Festar du?Nej. Om inte berga gills som fest xd?
Sprit, cider, vin eller öl? Cider
Brukar du bli för full? nej?
Antal kuddar i sängen?4 fast en har ramlat ner på golvet :(
Kan du baka bullar? jadå
Mc donald's eller burger king? donken
Är du allergisk mot något? venne
Äger du ett busskort? JA, eller jag tappa de i måndags så får ett nytt snart...
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? GRÖN VAFAN !
Vad åt du till frukost? MAcka
Hur ser du ut idag? Trött/sjuk
Har du haft sex idag? HAHAHA, nej.
Nästa mål i ditt liv? Att orka gå och göra lunch.
Vad såg du senast på tv? Simpsons Hur
svarar du i mobilen? Hallå
Vem ringde du senast? Felicia
Vad sa den du ringde? Vet inte de va missat samtal xd
Antal timmar sömn inatt? 11
Sov du ensam? jau
Vad innehåller din favoritnattmacka? honung
Senaste person som:
Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta: VEt inte
Fick dig att gråta? Jag själv -.-
Du delade en drink med? Ingen
Du gick på bio med: Mamma, Jörgen, Jonas, Axel och Frida
Du gick på stan med: Mamma
Skällde på dig: Felicia
Skickade ett e-mail till dig: Gratisbio
Har du någonsin:
Sagt "jag älskar dig" och menat det? ja
Bråkat med ditt husdjur? nej
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? a fast inte galet xd
Saker:
Tar du droger? nej?
Dricker du? Men NEEEEEEEEJ
Vem är din bästa vän? Felicia
Vad är du med rädd för? venne
Vilka kläder sover du i? trosor & tshirt
Vart vill du gifta dig? I en kyrka kanske?
Vad hatar du verkligen? Falska vänner
Har du varit kär någon gång? haha, mm
Mer saker:
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? aa
Är du kär nu?  a
Några piercingar/tatoeringar? ne
Låtar som fassnar i ditt huvud ofta? Oj alla typ xd
Har du under de senaste 48 timmarna:
Gråtit? nej
Köpt nånting? ne
Vart sjuk? a
Sagt "jag älskar dig"? a
Velat säga till några att du älskar dem? ne
Träffat nån ny person? ne
Saknat nån? japp
Kramat någon? ja
Kysst någon? nej
Senaste:
Låt du hörde? Angel
Film du såg: Date movie
Drink du köpte? Cola
Mat du åt? Macka
Låt du hörde: Angel
Film du såg: Date movie
Drink du köpte: COla
Mat du åt: Macka
Gången du åt en 7-Eleven korv: Venne om jag ens har gjort det xd?
Senastex2:
Senaste människa du slog:Felicia antagligen
Senaste stora bussresan? Förra året t romme
Senaste långa telefonsamtal: Felicia
Senaste dusch: Nyss
Senaste irritation: Felicia

Kommentarer
Postat av: Felicia Thörnberg

mycket felicia det vart... xd hehehehheheheh! har du lyssnat på mina meddelanden till röstbrevlådan?



(svara tbx på min blogg, för jag vill vetaaaaa!!!) hehe<3

2011-04-13 @ 17:09:49
URL: http://nittionians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0