Kom hem..

..För ett tag sen typ 13.15 ;)? Aja idag vaknade jag av min väckarklocka 08.30 då låg jag och drog mig i sängen lite.. Efter typ en kvart så började jag klä på mig, fixa mig och lite sånt. Sen gick jag ner och åt en ganska störd frukost x) Efter det borstade jag tänderna och var helt klar i typ 30 min innan Felicia, hennes syrra och hennes mamma kom och hämtade mig ;) När vi kom till centrum gick vi direkt till H&M där var det en SJUKT lång kö! Som tur var träffade vi Dana i kön så vi stog med henne. Efter en kvart kom Emma. Och typ en kvart efter det började dom släppa in! Dom 100 första som kom in fick ett presentkort på 200 kr och dom tog slut typ precis före oss (snyft :() Haha aja men när vi kom in så köpte jag en mascara och så kollade vi runt lite. Vi gick ut därifrån och gick till smörkransen. Dana hade läst att man fick gratis glass där så vi gick fram och bah ''Är det här man får gratis glass?'' Han bah ''Nej det är bara för småbarn men ni kan få endå'' Jag tog med mintsmak det var asgott :D Sen gick vi runt och flummade sönder! Det var vääääääääääldigt kuligt. Sen vid 12.50 tog jag bussen hem och nu ska jag städa klart mitt rum, bädda om min säng (eftersom att några ska sova här), baka en kaka (xD) och typ fixa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0