Felicia Thörnberg sa

Att jag skulle blogga om hur snygg hon var.
Såhär snygg är du älskling (;!

Kommentarer
Postat av: Bastianirmelin

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2011-07-06 @ 10:54:35
URL: http://bastianirmelin.blog366.com
Postat av: alex

kul att det är fler i vår lilla "värld" som använder vår bild :D den "tillverkades" år 1999 och det är en barndomskompis som är fotomodell ;P sen att han har en viss likhet med en schimpans är bara ett plus poäng :)) bara kul att den kommer till användning :) förresten var fann du den ? jag minns mig lägga ut den på sidan snyggast.se för 100 år sen men den har visst spritt sig ganska bra då jag såg en på facebook ha den med. mvh

2013-05-15 @ 11:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0