.

Skolan idag var aschill! Orkar inte berätta om de man aja.. Men träffade Nellie i Nacka Forum, så vi tog en fika och sen köpte jag VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLDENS coolaste trosor på new yorker.. INTRESSANT JAG VET!  Men sen köpte jag och nellie sjukt mycket godis till Axel. Sen köpte vi en papperskorg och la allting i den så han trodde att han fick en papperskorg HAHA :D! Men sen såg han ju att den va full me godis! Sen käka vi hamburgare.. De va gött. Sen drog vi ner till Ica Maxi Jag, Nellie, Axel, Anna och Pappa. Axel köpte en vattenpistol, Anna köpte en solstol till sin mamma, Jag och Nellie köpte Rockstar och Burn, Pappa köpte ingenting x)! Men nu sitter vi me varsin dator och har precis kollat på Varning För Barn! Underbart!

Kommentarer
Postat av: Nellie

Älskar dej<3

2011-04-30 @ 01:26:25
URL: http://nellieel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0