Bara för att ha något att blogga om...

...Kan jag visa vad jag ska göra på lovet ;)!
Torsdag: Städa mitt rum och vara med Felicia Den underbara skitungen :D
Fredag: Åka till centrum med Felicia och träffa Fanny och några till. Sova hos Frida på kvällen.
Lördag: Åka till Fjällen
Söndag: Fjällen
Måndag: FJällen
Tisdag: Har nog redan en jävla massa blåmärken efter att försöka lära mig åka snowboard men fjällen.
Onsdag: Åka till farmor för att fortsätta till Strömstad.
Torsdag: Firar väl påsk i strömstad!
Fredag: Strömstad
Lördag: Strömstad
Söndag: Åka hem vet inte om jag ska till mamma eller pappa då..
Måndag: Vet inte
Orkar inte skriva så detaljerat men ni fattar nog.. Blir nog ett ganska chill lov, med en massa blåmärken ;)!

Kommentarer
Postat av: Fannyzendi

Sexigaste Fanny! Du glömde lägga t det :o och hetaste Felicia? <3 :D .... haha

2011-04-14 @ 00:20:26
URL: http://fannyzendi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0